نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر » خراسان جنوبی افتتاح شد

نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور روز گذشته در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری “پیام خاوران “ مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی  در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های مهارت آموزی که منجر به مشاغل کم سرمایه می شود، همزمان با سراسر کشور و به صورت ملی راه اندازی شده است.

عرب افزود: ۷۴ حرفه در قالب تجهیزات و امکانات در غرفه‌های مختلف و ۲۴ حرفه هم در قالب استند‌های نمایشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور به پنجه های کارآمد بیشتر از مدرک دانشگاهی نیاز دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم به بازدیدکنندگان نمایشگاه، ظرفیت‌های موجود مشاغل ارزان قیمت پس از گذراندن آموزش‌های مهارتی را معرفی کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همچنین گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در رشته‌های مختلف از جمله تعمیر موبایل، لوازم خانگی، برد‌های الکتریکی، تعمیر برق خودرو و اتومبیل‌های سواری و همچنین در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، برق تأسیسات و کشاورزی کار آفرین هستند و پس از گذراندن دوره‌های مهارت آموزی در فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار شده اند.

این نمایشگاه از دیروز تا روز یکشنبه هفته آینده در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند صبح ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به روی علاقمندان باز است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دولت باید توجه ویژه‌ای به کارگران داشته باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها