بیش از ۲٫۵ میلیون حلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر تولید شد

مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید ۲ میلیون و ۶۸۷ هزارو ۴۴۹ حلقه انواع تایر رادیال سواری در ۸ ماهه امسال در این کارخانه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمدحسین زینلی با اعلام این خبر در جمع مدیران این کارخانه وزن این میزان تولید را ۱۹ هزار و ۸۳۹ تن اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر۳۵ سایز انواع تایر رادیال از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در این کارخانه تولید می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۹ درصد تایر سواری کشور به لحاظ وزنی و بیش از ۱۸ درصد تایر سواری کشور به لحاظ تعدادی در کویرتایر تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به تامین بخش عمده‌ای از تایر مورد نیاز خودروسازان در سایزهای مختلف تصریح کرد: درحال حاضر کویرتایر حدود ۳۰ درصد از نیاز تایر خودروسازان کشور را کویرتایر تامین می‌کند.

وی به طرح توسعه تولید ۱۴ هزار تن تایرهای SUV که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اشاره کرد و گفت: با افتتاح این طرح در مهر ماه سال آینده، ظرفیت کارخانه به ۴۵ هزار تن در سال خواهد رسید.

زینلی به طرح جدید تولید تایرهای بزرگ دامپ تراک‌های معدنی و تایرهای ماشین آلات راه‌سازی و ساختمانی و تایرهای اتوبوسی و کامیونی آل استیل با ظرفیت ۵۰ هزار تن اشاره کرد و افزود: این طرح بزرگ با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر۵ هزار و۸۵۶ میلیارد تومان در مدت ۳ سال اجرا خواهد شد که با راه‌اندازی آن ظرفیت کارخانه کویرتایر به تولید سالیانه ۹۵ هزار تن انواع تایر خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت کویرتایر، اتکاء به دانش بومی و داخلی سازی طی ۸ سال گذشته را از اعجاز خلق شده در این کارخانه دانست و گفت: ۲۵ درصد سود سال گذشته کویرتایر ناشی از این اقدام بوده است.

بیشتر بخوانید   دل پردرد کسبه از پارک دوبل ‌های خیابان حکیم نزاری بیرجند

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و همیتی که در رئیس جمهور وجود دارد و نگاه ویژه‌ای که ایشان به حمایت از تولید دارند شاهد آن باشیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدای نامگذاری شده زمینه  بیشتری برای توسعه فعالیت‌ها و تولید در کویرتایر فراهم شود.

انتهای پیام/۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها