برقراری اینترنت همراه در روستاهای رزه و مورتیغ درمیان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: سایت ارائه خدمات ارتباطی روستای رزه شهرستان درمیان راه اندازی شد.

به گزارش” پیام خاوران ”  مصطفی بهی در بازدید از عملیات اجرایی سایت های ارتباطی شهرستان درمیان اظهار داشت: با راه اندازی سایت ارتباطی روستای زره شهرستان درمیان حدود ۱۵۰ خانوار روستایی دیگر استان از خدمات ارتباطی همراه بهره مند شدند.

وی افزود: سایت همراه روستای رزه شهرستان درمیان، پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را برای اهالی این روستا و روستای مورتیغ برقرار کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: این سایت ارتباطی از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر بستر شبکه ایرانسل اجرا شده است و خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات را در دسترس اهالی شریف روستاهای رزه و مورتیغ قرار داده است.

بهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات نیز در شهرستان درمیان راه اندازی شده است که حدود ۱۵۰۰ خانوار این شهرستان را از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند کرده است.

با راه اندازی ۴۰ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و وفناوری اطلاعات و با همکاری سایر اپراتورها در سطح استان تا پایان سال جاری در دست اقدام می باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره‌مندی دزگ و تیغدر از اینترنت پرسرعت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها