اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی منصوب شدند

با حکم مدیر حوزه علمیه خراسان، اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی منصوب شدند.

به گزارش “پیام خاوران” ، آیت‌الله مصباح عاملی در حکمی اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی را منصوب کرد.

آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به عنوان مسئول شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی و حجت الاسلام خسروی مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی به عنوان دبیر شورای این اعضا معرفی شد.

حجت الاسلام دلدار مدیر مدرسه علمیه رضوی، حجت الاسلام اسدی استاد حوزه علمیه، حجت الاسلام نوفرستی، حجت‌الاسلام شاکری امام جمعه شهرستان فردوس، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس، حجت الاسلام بخشی‌پور مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی استاد حوزه علمیه و حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهرستان قائنات اعضای دیگر این شورا‌ها هستند.

مدیر حوزه علمیه خراسان در مراسم معارفه اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: باید یک انسجام معنادار و هدفمند برای حمایت و پشتیبانی و فعالیت‌های روز افزون در این حوزه‌ دانش پرور انجام شود.

آیت‌الله عاملی افزود: از اعضای شورا‌ها انتظار داریم در نیازسنجی، برنامه‌ریزی، نظارت و مسئله شناسی منطقه‌ای به صورت جدی برنامه ریزی داشته باشند و همراه با مدیران حوزه‌ها یک شبکه کامل و جامع از نیاز منطقه را تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا‌ها باید ظرفیت‌ها و برنامه‌های تحولی و انقلابی را دنبال کنند افزود: با توجه به اینکه اعضای شورا از میان مدیران و استادان حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و مدیرکل اوقاف استان هستند باید یک تحول جدید برای حمایت و پشتیبانی حوزه علمیه کلید بخورد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۵ قطعه زمین از اراضی پادگان به شهرداری بیرجند واگذار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها