فیبر دسترسی به مشتریان تجاری مخابرات منطقه خراسان جنوبی واگذار می‌شود

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: فیبر دسترسی به مشتریان تجاری مخابرات منطقه خراسان جنوبی با شرایط ویژه واگذار می‌شود. 

به گزارش “پیام خاوران”، حسن آذری نصرآباد با اعلام این خبر اظهار داشت: واگذاری فیبر دسترسی به مشتریان تجاری با تخفیفات ویژه تانومای تجاری از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ این کمپین فعال خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در کمپین تانومای تجاری برخی از هزینه‌های اجرای طرح‌های فیبر دسترسی از قبیل هزینه طراحی حذف و تخفیفات قابل توجهی در اجرای این طرح‌ها ارائه می‌شود.

آذری نصرآباد افزود: در حال حاضر بستر فیبر نوری، مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین بستر ارتباطی بوده و تمام مشتریان تجاری اعم از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، شرکتها، کارخانجات، صنایع و … می‌توانند با در اختیار داشتن این بستر، سرویس‌های متنوعی را دریافت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به الزامات پدافند غیرعامل و پیشگیری از نفوذهای احتمالی در شبکه‌های داخلی سازمان‌ها، فیبر نوری به عنوان بستری مطمئن و ایمن می‌تواند الزامات اولیه امنیتی شبکه‌های دیتا را برای سازمان فراهم کند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: عدم محدودیت در ارائه پهنای باند، پایداری بالا، عدم نویز پذیری و… از دیگر ویژگی‌های بستر ارتباطی فیبر نوری است همچنین با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر گسترش شبکه ملی اطلاعات ،بستر فیبر نوری امکان اتصال به این شبکه را باسرعت و پهنای باند بالاتر مهیا می‌کند.

آذری اظهار داشت: مشتریان تجاری می‌توانند از طریق ارائه درخواست‌های خود به مدیریت تجاری مخارات منطقه در زمینه نیازهای خود به فیبر نوری و آگاهی از تخفیفات کمپین تانومای تجاری اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پنجمین رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری یکم مهرماه آغاز می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها