اعلام آمادگی هلدینگ کوهستان کاسپین برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اعلام آمادگی هلدینگ کوهستان کاسپین برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت طی نشستی با مدیرعامل هلدینگ کوهستان کاسپین که در تهران صورت گرفت به تشریح ظرفیت های استان پرداخت.

استاندار خراسان جنوبی از سیاست های استان در زمینه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت و تصریح کرد: تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران و فعالیت آنها در راستای بهره برداری از ظرفیت های استان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

بر اساس رایزنی های صورت گرفته در این جلسه، هلدینگ کوهستان کاسپین که در زمینه واردات، صادرات، کشاورزی و معادن فعالیت می کند، برای حضور در استان اعلام آمادگی کرد.

سرمایه گذاری در زمینه تولید چوب و راه اندازی کارخانجات فرآوری کاغذ و نیز ایجاد دهکده توریستی گل و گیاهان دارویی و یا گلخانه، بخشی از تعهدات این هلدینگ برای سرمایه گذاری در استان بود.

بنا به مصوبات این جلسه، هلدینگ کوهستان کاسپین در حوزه ظرفیت‌ های معدنی استان نیز سرمایه گذاری خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد؛ گروه کارشناسی این هلدینگ هفته آینده و طی سفری به خراسان جنوبی، پتانسیل ها و  زیرساخت های موجود را در زمینه های کشاورزی و معدن ارزیابی نموده و بر اساس شرایط مهیا شده در استان، حجم سرمایه گذاری خود را قطعی کنند.

این دیدار با حضور اکبری راد مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همراه بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرمايه گذاري در پروژه هاي شهري در دستورکار شهرداری بیرجند باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها