همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی از برگزاری همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت ها و الزامات خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد مهدی دیانی در نشست خبری اظهار داشت: همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت ها و الزامات خراسان جنوبی برگزار می شود.

مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی با بیان اینکه این همایش نخستین همایش ملی با رویکرد استانی است، افزود: این همایش ۲۰ بهمن ماه در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این همایش بیان کرد: اهمیت این همایش به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب برمیگردد که مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحریر کردند.

دیانی عنوان کرد: مهلت ارسال مقالات برای این همایش تا ابتدای بهمن ماه پیش بینی شده اما طبیعتا قابل تمدید تا ۱۰ بهمن ماه خواهد بود‌.

وی به محورهای همایش اشاره کرد و افزود: محورها منطبق بر محورهایی است که در بیانیه گام دوم آمده و با توجه به ظرفیت های خراسان جنوبی این محورها شامل اقتصاد مرز و پیشران های توسعه استان، امنیت سرمایه گذاری، توسعه گردشگری و ژئوتوریسم‌، صنایع دستی، راهکارهای توسعه معدنی، نقش رسانه در توسعه استان، رسانه و فضای مجازی، توسعه اقتصادی آمایش محور، راهکارهای توسعه محصولات استراتژیک و گیاهان دارویی، بحران آب، ابعاد امنیتی، راهکارهای سرمایه گذاری در انرژی های نو در استان، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، معنویت و اخلاق در جامعه و محیط زیست سالم میشود‌.

مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه همایش آمادگی پذیرش مقالات را دارد و صاحبان فکر، نظر و ایده میتوانند مقالات خود را به ایمیل spirskh@birjand.ac.ir و سایت conf.birjand.ac.ir/spirskh ارسال کنند.

بیشتر بخوانید   نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی در باغ جهانی اکبریه افتتاح شد

دیانی خاطرنشان کرد: نتایج و دستاوردهای مقالات برتر برای اجرایی شدن به شورای برنامه ریزی و فرهنگ عمومی استان ارائه و پیگیری خواهد شد و تا به نتیجه رساندن دستاوردها همراه خواهیم بود.

وی افزود: این همایش به پیشنهاد سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی و با همکاری دانشگاه بیرجند، بسیج مهندسین سازمان صنعت و معدن، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی، نیروهای مسلح، بنیاد ملی نخبگان، وزارت صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امورخیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند دستگاه دیگر استان برگزار میشود.

دبیرعلمی این همایش افزود: برای برگزاری این همایش از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، نوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان استفاده شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها