” بشرویه” به عنوان قطب کشاورزی خراسان جنوبی مورد توجه‌ ویژه مدیران قرار گیرد

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بشرویه به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان جنوبی باید مورد توجه‌ ویژه مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار « پیام خاوران»  از “ بشرویه” ؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز از مرکز ترویج خدمات کشاورزی دهستان علی جمال؛ مجتمع گلخانه ای و شرکت تعاونی اسلام؛ مزرعه پایلوت آبیاری زیرسطحی در شهرستان بشرویه بازدید و درباره مشکلات حوزه کشاورزی با حضور جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر کرد.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بخش کشاورزی را محور اقتصادی کشور برشمرد و گفت: شهرستان بشرویه به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان جنوبی باید مورد توجه‌ ویژه مدیران قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی افزود: تغییر رویه در مدیریت‌ها و به ویژه جهادکشاورزی استان و سفرهای شهرستانی و حضور میدانی و شنیدن درددل‌ها و مشکلات از زبان مردم و رسیدگی فوری به مطالبات موجب تقویت روحیه اعتماد و امید می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرایی موضوعاتی از جمله ادامه کار تمامی گلخانه‌داران و فعالان این حوزه در مجتمع گلخانه‌ای؛ تسریع در عملیات ساختمانی و اختصاص اعتبار برای احداث مرکز ترویج کشاورزی علی‌جمال و ارائه تسهیلات به صنایع جوارکشاورزی، نگهداری، فرآوری‌ و بسته‌بندی و ارائه تسهیلات برای توسعه آبیاری زیرسطحی را مورد تاکید قرار داد که مورد موافقت رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشارکت بالای کسبه خراسان جنوبی در ارائه اظهارنامه مالیاتی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها