خدمات پزشکی در شمال شهر بیرجند باید ارتقاء یابد

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در قسمت شمال شهر بیرجند خدمات قابل توجهی پزشکی وجود ندارد و مردم از این بابت گلایه دارند که باید این دغدغه مردم مرتفع شود.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین خسروی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: پشتوانه اصلی نظام مردم هستند و باید برای جلب رضایت عمومی و اعتماد  مردم تلاش کرد چرا که در واقع رضایت مردم اصل حفظ نظام است.

وی گفت: متاسفانه در قسمت شمال شهر بیرجند خدمات قابل توجهی پزشکی وجود ندارد و مردم از این بابت گلایه دارند که باید این دغدغه مردم مرتفع شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده قبلا این موضوع را از طریق وزیر سابق بهداشت و درمان پیگیری کردم که برای تامین ۴ میلیارد تومان اعتبار وعده داد، اما با تغییر دولت، این وعده هم منتفی شد.

خسروی گفت: در دیداری هم که با دکترعین اللهی وزیر فعلی بهداشت و درمان داشته‌ام، این موضوع را پیگیر شدم.

وی با اشاره به نبود ساختار بیمه سلامت در خوسف بیان کرد: یکی از درخواست‌های مردم خوسف، ایجاد نمایندگی بیمه سلامت در این شهرستان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه محرومیت شهرستان خوسف از خدمات بهداشتی و درمانی، موضوع را از طریق بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی هم پیگیری شد که حدود یک ماه قبل کارشناسانی در همین زمینه از این شهرستان بازدید کردند.

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری خود ارائه کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اهدای اعضای جوان طبسی به ۳بیمار

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها