ضرورت گسترش چتر حمایتی ستاد اجرای فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در دیدار با معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بر ضرورت گسترش چتر حمایتی این نهاد در استان تأکید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود مقامی در دیدار با معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به تشریح موقعیت استان و آمار قابل توجه افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی و نیازمند پرداخت.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، گزارشی از وضعیت مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، بیماران صعب العلاج و سرطانی، دانش آموزان بی بضاعت و همچنین موضوع حمایت درمانی از زوج های نابارور استان را ارائه کرد.

وی ضمن تشکر از موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی که زمینه حضور دکتر عسکری را در استان فراهم کرده، خواستار افزایش سطح خدمات این نهاد در مجموعه خراسان جنوبی به ویژه مناطق مرزی شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ضمن تأیید موارد پیشنهادی و قول حمایت ویژه ، ارائه موضوعات به صورت مکتوب را خواستار شد.

استفاده از ظرفیت خبرنگاران در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی 

مقامی همچنین در نشست با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، استفاده از ظرفیت خبرنگاران در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی را پیشنهاد داد.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت خبرنگاران “روزنامه خراسان جنوبی” که چند ماهی است به دلیل سیاست های غیر منطقی “روزنامه خراسان” بیکار شده اند، در منطقه ویژه اقتصادی مرکز استان استفاده شود.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: نیرو انسانی که بیش از ۱۰ سال در مجموعه روزنامه خراسان جنوبی فعالیت داشته‌اند بسیار حرفه‌ای، کارآمد، متعهد و توانمند هستند و اگر این ظرفیت در معرفی داشته‌های بخش صنعت استان بکار گرفته شود، یقیناً اتفاقات خیلی مثبتی در زمینه جایگاه “تولید و ظرفیت‌های سرمایه گذاری” استان بوجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید   شتاب برای اتصال روستاهای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت جایگاه اطلاع رسانی و انجام کارهای تبلیغی در حوزه‌های فرصت‌های سرمایه گذاری، معرفی صنایع، کارآفرینان و مشاغل خرد و کلان، جای خالی یک هفته نامه و همینطور پایگاه خبری با عنوان صدای تولید احساس می‌شود.

پیشنهادات این جلسه که با حضور اکبری راد مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و نیز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه همراه بود، مورد استقبال صفدری زاده قرار گرفت و مقرر شد طی جلسه‌ای با معاون اجرایی منطقه ویژه اقتصادی اقدامات لازم در این زمینه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها