۸۲ طرح اشتغالزا در بخش های گردشگری و کشاورزی خراسان جنوبی به تصویب رسید

در پنجمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی ۸۲ طرح اشتغالزا در بخش های گردشگری و کشاورزی استان به تصویب رسید و مقرر شد جهت معرفی طرح ها به بانک یا مؤسسه عامل اقدام شود.

به گزارش ” پیام خاوران “ پنجمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ بر اساس بیانات و تأکیدات رئیس جمهور، بانک ها و مؤسسات عامل باید فرآیند اخذ وثایق طرح ها را تسهیل کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی شامگاه پنج شنبه بر لزوم تسهیل فرآیند اخذ وثایق طرح ها توسط بانک ها و مؤسسات عامل تأکید کرد.

موهبتی با تأکید بر این مطلب در پنجمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ تصریح کرد:این تأکید در راستای سرعت بخشیدن به روند کار سرمایه گذاری ها و تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی هم نیز در ادامه به ارائه گزارش جامعی از وضعیت طرح های مصوب کمیته استانی به تفکیک بانک های عامل گفت.جعفری، مانده اعتبارات دستگاه های اجرایی از محل بند الف تبصره ۱۸ را نیز تشریح  کرد

مذاکرات و بررسی های اعضای حاضر در جلسه درخصوص طرح های ارائه شده به تصویب ۸۲ طرح اشتغالزا در بخش های گردشگری و کشاورزی استان انجامید.

در این جلسه تعداد ۲۲ طرح گردشگری در حوزه اداره كل ميراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به مبلغ ۴۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال و نیز ۶۰ طرح متقاضی تسهیلات در حوزه سازمان جهاد کشاورزی به مبلغ ۷۳۷ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ريال به تصویب رسید و مقرر شد جهت معرفی طرح ها به بانک یا مؤسسه عامل اقدامات لازم صورت گیرد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چالش باشگاه‌های ورزشی در دوران کرونا | تسهیلاتی که دردی از باشگاه‌داران دوا نکرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها