پيام تبريك سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزی استان به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن

سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در پيامی ميلاد فرخنده دخت نبی اكرم حضرت فاطمه زهرا (س) و  روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبريك گفت.

به گزارش « پیام خاوران» به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي، متن پيام تبريك حميد جهانشاهي سرپرست سازمان به اين شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ . فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ . إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الأبْتَرُ.

بيستمين روز از ماه پر بركت جمادي الثاني، روزيست كه بر سينه خود نقش بي مانند ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها را ثبت كرده است ؛ روزي خجسته و پرخير ، و فرصتي  تا از مقام نوراني زن تجليل شود. اين ميلاد معظم و سراسر نور، بهانه ايست تا باري ديگر، عظمت وشأن زنان و همسران و مادران عزيز سرزمينمان را قدر بشناسيم و خاضعانه، چه در قيد حياتند و چه رخ در پرده خاك كشيده و در جوار  رحمت و محبت خدا به آرامش رسيده اند، سپاسگزار محبت ها و زحمات و تلاشهايشان باشيم.

اينجانب سالروز ميلاد فرخنده دختر حضرت رسول (ص)، همسر حيدر كرار حضرت مرتضي علي (ع) و مادر با كرامت و پر عطوفت ائمه اطهار سلام الله عليها را كه به زيبايي روز زن و مادر نام گرفته است و همچنين سالروز ميلاد فرزند برومندش، احياگر اسلام ناب محمدي، حضرت امام خميني (ره) را به محضر شريف حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري، مسلمانان جهان، ملت شريف ايران، مادران فداكار و زنان پارساي ايران زمين، مادران شهيدان بزرگوار و  به ويژه بانوان گرانقدر و پرتلاش  سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي تبريك عرض نموده و از خداوند سبحان توفيق پيروي از سيره دخت گرامي پيامبر اسلام(ص) را براي همه شيفتگان آن حضرت مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید   روایت"پیام خاوران "از حال و هوای شهر بیرجند در روز مادر/ حکایت چشم انتظاری مادران و همسران شهدا در روز مادر

حمید جهانشاهی

سرپرست سازمان

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها