مصرف گاز در بخش خانگی درخراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف بالای گاز در استان طی روز گذشته خبر داد و از مشترکین درخواست کرد تا در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.

به گزارش ” پیام خاوران “ روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی ” سید محمود هاشمی ” اظهار داشت : مصرف گاز طبیعی طی روز گذشته در بخش خانگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در استان ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به برودت شدید هوا در کشور و استان از مشترکین گرامی تقاضامندیم تا با صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی شرکت گاز را در استمرار گازرسانی یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: با کاهش یک درجه دما ۶ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی می شود و این موضوع در کاهش هزینه های اقتصادی خانواده نیز تاثیر دارد.

هاشمی افزود: استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با راندمان بالا، رعایت دمای رفاه ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد، استفاده از لباس گرم زمستانی در منزل،  نصب پرده ضخیم بر روی پنجره‌ها، خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌های بدون استفاده، نصب درزگیر در محل در و پنجره‌ ها و تنظیم دمای پکیج یا آبگرمکن بر روی ۵۰ درجه از جمله مواردی است که در کاهش مصرف گاز تاثیر مستقیم دارند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بانوان شاغل در شرکت گاز خراسان جنوبی تجلیل شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها