استاندارخراسان جنوبی :روند سرمایه گذاری شرکت های بزرگ اقتصادی در خراسان جنوبی شتاب  می گیرد

استاندار خراسان جنوبی،تعیین مشوق های لازم برای ترغیب هلدینگ های اقتصادی بزرگ به سرمایه گذاری در استان را خواستار شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” جواد قناعت در جمع خبرنگاران با تشریح دیدار خود با معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: این مشوق ها، روند سرمایه گذاری شرکت های بزرگ اقتصادی و هلدینگ ها در استان را شتاب می بخشد.

وی تأکید کرد: بخش خصوصی برای حضور در خراسان جنوبی با توجه به ناکافی بودن زیرساخت ها و دوری از مرکز، نیاز به ارائه راهکارهای حمایتی دارد.

استاندار  خراسان جنوبی با اشاره به نیاز سرمایه گذاران حوزه معدن به ماشین آلات تخصصی و سنگین اظهار داشت: در نظر گرفتن تسهیلات ویژه و ارائه راهکارهایی به منظور تسریع در فرآیند ورود ماشین آلات معدنی از مطالبات استان است .

قناعت تصریح کرد: از مهمترین درخواست های استان، تسریع در تعیین تکلیف پهنه ها و محدوده های معدنی است که در حوزه سرمایه گذاری ها نقش بسزایی دارد.

وی متذکر شد: با عنایت به ذخایر معدنی بی نظیری که در استان داریم، عملیاتی شدن این اقدامات و همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سهیل شرایط سرمایه گذاران، روند بهره برداری از این ظرفیت ها را شتاب می بخشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص پیگیری و مساعدت با پیشنهادات و درخواست های ارائه شده قول مساعد داد.

این جلسه با حضور نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تردد وسایل نقلیه در خراسان جنوبی 10 درصد افزایش یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها