فراخوان جذب معاون آموزشی عتبات عالیات در خراسان جنوبی

مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی ازجذب معاون آموزشی عتبات عالیات از شنبه ۲۳بهمن ماه تا روز ۲۵اسفندماه۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران ” ابوالفضل نوفرستی اظهار کرد: به منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات عالیات و بهره مندی ازظرفیت حداکثری مشتاقان ورود به عرصه کارگزاری،این فراخوان از شنبه ۲۳بهمن ماه آغاز و تا روز ۲۵اسفندماه۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارگزاران حج وزیارت به نشانی Kargozaran.haj.ir ضمن اطلاع ازجزئیات در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی داشتن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی و شرایط سنی حداقل۲۵ و حداکثر ۵۵سال را از شرایط اختصاصی این فراخوان برشمرد .

نوفرستی افزود: فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات مطابق نظام نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، علاوه بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه عتبات عالیات، مبدأ و نقطه ورود افراد واجد شرایط به چرخه عوامل اجرایی حج و زیارت است و از طرفی بر اساس طرح ارتقای پلکانی، این افراد در چشم‌انداز آینده در صورت داشتن شرایط لازم و طی موفقیت‌آمیز مراحل ارتقاء به عرصه عمره و حج تمتع ورود خواهند کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 2هزار زائرخراسان جنوبی سال 99 به حج تمتع مشرف می شوند+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها