پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های بانک‌های خراسان جنوبی پیگیری شد

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی از پیگیری تعریف پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سمانه سالاری مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، محمودمقامی مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و زینب رمضانی نایب رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی با زرنگ مدیر شعب بانک ملی و رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان و خاتمی مسئول بازاریابی بانک ملی دیدار و گفتگو کردند.

سالاری در این نشست مسایلی مانند درخواست تسهیلات قرض الحسنه و خرید تجهیزات برای خبرنگاران را مطرح کرد.

همچنین مقامی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان، زادگاه پرفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات است گفت: امروز مطبوعات و رسانه‌های استان از نظر کمیت و کیفیت در سطح کشور جایگاه قابل قبول و خوبی دارند.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که کرونا به رسانه‌های استان وارد کرده بر برگزاری یک جلسه مشترک با مدیران رسانه‌ها و اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان تاکید کرد و گفت: با تعامل موثر می‌توان فصل جدیدی در حوزه تولید محتوا و یادداشت نویسی و ایفای رسالت اجتماعی بانک‌ها و رسانه‌ها ایجاد کرد.

مقامی از برگزاری مراسم گرامیداشت پدر علم ارتباطات در گستره ملی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و تاکید کرد: خانه مطبوعات به عنوان متولی رسانه‌های استان در بحث آموزش روابط عمومی‌های بانک‌های استان آمادگی کامل در مباحث مختلف (خبرنویسی، یادداشت نویسی، فضای مجازی و … ) دارد.

مدیر شعب بانک ملی و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها در استان قول داد: همه فضاهای آموزشی و سالن‌های جلسات بانک ملی برای برگزاری مراسم‌ها در اختیارخانه مطبوعات قرار گیرد.

محمدعلی زرنگ گفت: در شورای هماهنگی بانک‌ها از دست اندرکاران رسانه‌های استان و خانه مطبوعات برای تعریف پیوست رسانه‌ای دعوت شود تا جزئیات آن تایید شود.

بیشتر بخوانید   واگذاری 340 فقره املاک غصب شده توسط پهلوی به مردم خراسان جنوبی

براساس این گزارش؛ مقرر شد تفاهم نامه‌ای برای خرید تجهیزات خبرنگاران منعقد شود.

انتهای یام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها