خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان جنوبی تا ۱۰ اسفند ثبت نام کنند

خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان جنوبی تا ۱۰ اسفند برای ثبت نام و اعلام درخواست به خانه مطبوعات مهلت دارند.

به گزارش “پیام خاوران“، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان و نایب رئیس خانه مطبوعات، امروز به منظور حل مشکلات جامعه هدف خود با «قاسم تنها» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.

سمانه سالاری، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی در این نشست گفت: در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مشکل اصحاب رسانه برای تامین مسکن مطرح و توافق شد خبرنگاران متقاضی مسکن و دارای شرایط مورد نظر، تا نیمه اسفند درخواست خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: در بیرجند مدیران رسانه ها، درخواست همکاران برای تامین مسکن (با تفکیک تقاضا در حوزه متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و یا بهره مندی از مسکن در روستاها) را به خانه مطبوعات ارایه کنند. البته در حال حاضر نمی توان نام هیچ روستایی در شهرستان بیرجند را برای تامین مسکن خبرنگاران اعلام کرد چرا که به گفته مدیر کل بنیاد مسکن، برخی روستا ها اجازه افزایش جمعیت ندارد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: مقرر شد خبرنگاران شهرستانی نیز، درخواست مسکن خود را به خانه مطبوعات ارائه دهند تا با ارائه به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، برای تامین مسکن آنها، تدابیر لازم اندشیده شود؛ شرط اصلی برای همه ثبت نام کنندگان این است که بند (ج) آن ها قرمز نباشد و از خدمات و تسهیلات مسکن هم استفاده نکرده باشند.

سالاری با تاکید بر اینکه متقاضیان مسکن در سامانه مسکن ملی ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: فرم های ثبت نام به زودی به سرپرستی رسانه‌ها ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید   ۳۶ هزار واحد کم دوام یا کاملا بی دوام در خراسان جنوبی وجود دارد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها