بوستان خطی طبیعت بیرجند افتتاح شد

شهردار بیرجند از افتتاح بوستان خطی طبیعت در منطقه بند دره بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی بهترین صبح امروز در مراسم افتتاح بوستان خطی طبیعت بیرجند اظهار داشت: در راستای پروژه‌های رفاهی و تفریحی امروز بوستان خطی طبیعت در ورودی بند دره بیرجند افتتاح شد.

وی گفت: این بوستان به عنوان پروژه مشارکتی آغاز شد اما در میان راه شهرداری تنها ماند و این پروژه در دوره جدید شهرداری یکی از پروژه‌های مهم انتخاب شد و با کار شبانه روزی توانستیم این بوستان زیبا و با امکانات خوب آماده بهره‌برداری کنیم‌.

شهردار بیرجند افزود: از  اداره آب و فاضلاب برای لوله کشی آب شرب شهری و اداره برق نیز نسبت به روشنایی در ضلع غربی بوستان درخواست همکاری داریم.

بهترین با بیان اینکه مردم ضمن لذت بردن از این بوستان از وسائل آن مراقبت کنند تصریح کرد: بوستان خطی طبیعت در مساحت ۴٫۵ هکتار و با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه وسائل تندرستی، سکوهای نشیمن، فصای سبز، کباب پز و سرویس‌های بهداشتی در این بوستان اجرا شده است ادامه داد: در راستای کاهش حوادث ترافیکی نیز راستگردهای بلوار مدرس و پاسداران برای بهبود عبور و مرور و ایمن بودن عابران پیاده اجرا شده است.

در ادامه فرماندار بیرجند نیز در این مراسم گفت: از برکات نظام اسلامی است که هم و غم مسئولان خدمتگزاری به مردم باشد تا با خدمتگزاری مردم در آرامش و امنیت باشند و مسئولان به این خدمتگزاری خود افتخار می‌کنند.

فاضلی افزود: هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد و باید درست از این بوستان صیانت و استفاده شود و تمام مردم در صیانت این بوستان کوشش کنند.

بیشتر بخوانید   اتمام عملیات احداث ساختمان راهدارخانه بین راهی گزند

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها