۲۳ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی ایمن‌سازی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای ۲۳ کیلومتر شیار لرزاننده در جاده‌های استان به منظور ایمن سازی راه‌ها خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، سجاد احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایمن سازی محورهای استان با اجرای شیار لرزاننده و خط کشی راه‌های مواصلاتی از جمله اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: اجرای رامبل استریپ عرضی در محل تقاطع‌ها، پیچ‌های تند و محورهایی از استان که سابقه واژگونی خودرو دارند و اجرای رامبل طولی در راه‌های دوخطه‌ای که سابقه تصادف به دلیل سبقت‌های غیرمجاز دارند، اجرا می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: نوارهای رامبل با ایجاد شیارهای استاندارد بر روی آسفالت به رانندگان هنگام تغییر خطوط خود به‌وسیله ایجاد لرزش در خودرو و تولید صدا هشدار می‌دهند.

احمدی تصریح کرد: این اداره کل در همین راستا در سال جاری تاکنون ۲۳ کیلومتر شیار طولی و عرضی به ارزش۴ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال ایجاد کرده و این موضوع نقش بسزایی را در کاهش تصادفات در محورها و مقاطع پرتصادف استان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای در استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به زمان دیگری موکول شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها