استاندار خراسان‌ جنوبی نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را بررسی کرد

استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه با سفر به طبس یکی از شهرستان‌های پرتردد در نوروز، نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و مسافران نوروزی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت بدو ورود به شهرستان طبس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در شهر دیهوک بازدید کرد و به نیروهای امدادی مستقر در آن خداقوت گفت.

وی در ادامه برنامه‌های نظارتی خود با هدف خداقوت و تشکر از زحمات امدادگران و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان‌ها و نیز اطلاع از نحوه خدمات‌دهی به مسافران، از پایگاه‌های امدادی و خدماتی مستقر در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس بازدید کرد.

استقرار پاسگاه انتظامی، پلیس راهور، اورژانس و هلال احمر شرایط ایمنی را برای مسافران در محدوده امامزاده فراهم کرده است و مسافران برای اقامت می‌توانند از زائرسراهای موجود استفاده کنند یا با نصب چادر در محدوده مستقر شوند.

این بازدید با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، زیارت آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) و گفت و گوی چهره به چهره با زائران و مسافران ادامه یافت.

ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طبس با استقرار ۱۰ پایگاه امداد و نجات هلال احمر، ۱۳ پایگاه اورژانس و هشت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی منطقه در حال خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با هدف بررسی شرایط موجود و زیرساخت‌های فراهم شده برای پذیرایی از مسافران نوروزی از روند اسکان مسافرین در این شهرستان بازدید کرد.

تعداد ۲ هتل، ۶ باب حسینیه، ۲۶ اقامتگاه بوم‌گردی، تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی از جمله زیرساخت‌های فراهم شده برای اسکان مسافران در طبس است که چهارراه ارتباطی چند استان کشور محسوب می‌شود.

طبق بررسی‌های صورت گرفته در نوروز امسال میانگین اقامت مسافران در شهرستان طبس ۲ شبانه‌روز بوده است.

بیشتر بخوانید   خبری تلخ اما واقعی؛ ۲۳۸۳ کلاس درس خراسان جنوبی مختلط‌ برگزار می‌شود

بنا بر آمار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طبس، از ۲۵ اسفند تا ساعت هشت صبح چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه، ۶۶۷ هزار نفر در شهرستان طبس اقامت و یک میلیون و ۳۷۵ هزار نفر از اماکن گردشگری و سیاحتی این شهرستان دیدن کردند.

دیدار و گفت و گو با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستقر در باغ گلشن طبس و بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی و پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهرستان‌های طبس، فردوس و قاینات از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در دهمین روز فروردین ماه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها