بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به دانشگاه بزرگمهر قاینات اختصاص یافت

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات از تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه بزرگمهر قاینات در نظر گرفته شده است خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید احسان شکیب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتباراتی معادل ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز ساختمان آمفی تئاتر و ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل دانشکده فنی و مهندسی در سفر ریاست  جمهور به خراسان جنوبی برای این دانشگاه در نظر گرفته شده بود اظهار داشت: بخشی از این اعتبارات اواخر اسفند ماه سال گذشته تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: در سفر قناعت، استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاینات و با موافقت استاندار، اعتباری معادل ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل یادمان مزار شهید گمنام دانشگاه در نظر گرفته شده بود که بخش اعظم آن در اواخر اسفند ماه اختصاص یافته است.

شکیب در ادامه حمایت‌ها و نگاه ویژه دکتر رئیسی به آموزش عالی شهرستان قائنات را قابل تقدیر دانست و از توجه و مساعدت ویژه استاندار خراسان جنوبی و سید صولت مرتضوی معاون اجرایی ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تشکر کرد.

وی با اشاره به دغدغه مندی و تلاش های سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در پیگیری مستمر امور مربوط به دانشگاه بزرگمهر قاینات، از پیگیری موثر ایشان در اجرایی شدن مصوبات سفر استانی ریاست جمهور قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سایه سنگین کرونا بر گردشگری خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها