افزایش ۹۶ درصدی تردد در بخش دیهوک شهرستان طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ و آغاز طرح راهداری نوروزی تا پایان روز ۱۵فروردین ماه ۱۴۰۱بطور متوسط در هر ساعت یک هزار و ۱۹۰ تردد در محورهای مواصلاتی این شهر به ثبت رسید.

به گزارش “پیام خاوران”، مهدی کیانپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسط ۱۰ سامانه تردد شمار از آغاز طرح نوروزی ۵۷۱هزار و ۲۰۰ تردد در محورهای مواصلاتی دیهوک به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و بعد از محدودیت های کرونایی طی دو سال اخیر، حجم ترددها و مسافرت ها در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت و میانگین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک حدود ۹۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ادامه داد: خوشبختانه در طول این مدت هیچ گونه مورد تصادف فوتی در محورهای حوزه استحفاظی این بخش به ثبت نرسیده است.

کیانپور تصریح کرد: جاده های این بخش به دلیل اتصال استان های جنوبی کشور به بارگاه منور امام رضا (ع) از ترافیک بسیار بالایی در سطح استان برخوردار است که بیشترین تردد روزانه ۷ هزارو ۸۹۶مورد در محور دیهوک – فردوس و بالعکس به ثبت رسیده است.

وی هوشمندسازی محورهای حوزه استحفاظی را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۰ سامانه تردد شمار۳ دوربین نظارت تصویری،۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت نیز در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک فعال است.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد ۱۱ درصدی مصرف گاز مایع در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها