بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه اجرای باند دوم فردوس- سرایان

استاندار خراسان جنوبی از اجرای باند دوم جاده ارتباطی سرایان به سه راهی روم حد فاصل سرایان تا روستای بسطاق بازدیدو از تامین اعتبارات و لزوم اتمام این پروژه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “ جواد قناعت در سفر به شهرستان سرایان از پروژه اجرای باند دوم فردوس- سرایان- آفریز- روم که ۱۲۶ کیلومتر طول دارد بازدید ودر جریان پیشرفت کاری انی محور قرار گرفت.

تاکنون از مجموع این محور، ۳۶ کیلومتر تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته استو اداره کل راه و شهرسازی استان، عملیات اجرای ۳۰ کیلومتر دیگر از این محور را در دست اقدام دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی در این بازدید از افزایش ۴۰۰ درصدی اعتبارات باند دوم محور سرایان به سه راهی روم در سال جاری خبرداد و گفت: امسال اعتبار باند دوم این محور به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وحید داعی از تامین قیر وآسفالت ۸ کیلومتر از این باند از سرایان تا روستای بسطاق تا دو ماه آینده نیز خبرداد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی نیز با اشاره به تردد روزانه ۴ هزار خودرو در محور سرایان به سه راهی روم که ۳۰% آنها خودرو‌های سنگین هستند از ضرورت تسریع در ساخت باند دوم این محور خبرداد.

جلال زاده با اشاره به انجام روکش آسفالت جاده سرایان به سه راهی روم به طول ۷ کیلومتر در پا یان سال گذشته گفت: ۵۰ کیلومتر جاده‌های اصلی شهرستان در سال جاری تحت پوشش روکش آسفالت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تیم دیپلماسی کشور ناراحتی و عظمت مردم ایران را به اروپایی ها نشان دهد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها