گاز امسال به مجتمع گلخانه‌ای شهرستان نهبندان می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در پی بازدید و دستور استاندار عملیات گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای شهرستان نهبندان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران اجرایی شد و طبق برنامه‌ریزی تیر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “پیام خاوارن“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای شقایق نهبندان که در بهمن سال گذشته اجرایی شد، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این طرح گازرسانی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دست اجراست گفت: در زمینه اجرای این طرح ۹ کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود و در تیر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل شرکت گاز خراسان جنوبی عنوان کرد: اجرای این خط انتقال برعهده سازمان جهاد کشاورزی بود و براساس قانون باید اجرای این طرح را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین اعتبار می‌کرد اما با تلاش شرکت گاز خراسان جنوبی اجرای طرح در راستای کمک به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان از محل منابع داخلی شرکت گاز ایران اجرایی شد.

وی گفت: اجرای این طرح از محل اعتبارات شرکت ملی گاز به نفع بخش کشاورزی استان شد و شبکه داخلی مجتمع گلخانه‌ای نهبندان توسط جهاد کشاورزی در حال اجراست.

استاندار خراسان جنوبی آذر سال گذشته در سفر به شهرستان نهبندان با هدف اطلاع از وضعیت موجود و تسهیل شرایط برای واگذاری واحدهای گلخانه‌ای به متقاضیان طرح‌های کشاورزی از فاز یک و ۲ مجتمع گلخانه‌ای این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید گازرسانی به این مجتمع گلخانه‌ای مهمترین مشکل مطرح شده از سوی دست‌اندرکاران اعلام شد که استاندار خراسان جنوبی دستور پیگیری آن را داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    بهره برداری از پروژه گازرسانی به 29 روستا و 65 واحد صنعتی و تولیدی در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها