تامین پزشکان متخصص در شهرستانهای غرب خراسان جنوبی مورد توجه باشد

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی برلزوم تجهیزات بیشتر و بروز و نیز تامین پزشکان متخصص  در شهرستانهای حوزه انتخابیه تاکید کرد.

به گزارش ” پیام خاوران  “ ، حجت الاسلام مجید نصیرایی در دیدار با دکتر ابوالفضل سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی به بررسی مطالبات و مشکلات حوزه درمان کارگران و بیمه‌شدگان پرداخت.

وی با تاکید بر وضعیت استراتژیک شهرستان و وجود معادن فراوان افزود: لزوم تجهیزات بیشتر و بروز و نیز تامین پزشکان متخصص از مهمترین محورهای مطالبات بیمه شدگان تامین اجتماعی است که باید مورد توجه مدیریت جدید این مجموعه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین به ارتقاء پلی کلینیک تامین اجتماعی به بیمارستان هم تاکید کرد

حجت الاسلام نصیرایی گفت: وجود نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت شهرستان طبس در ردیف خدمات گیرندگان تامین اجتماعی و استقرار در مسیر تردد میلیون‌ها مسافر از استان‌های مهم و پرجمعیت کشور سبب می‌شود شرایط ایده‌الی برای حوزه درمانی طبس نیاز باشد و بنده نیز برای هرگونه پیگیری در مرکز آمادگی دارم و در کنار مدیران پای کار و پیگیر خواهم بود.

 در این دیدار سبحانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان شهرستانهای یادشده ارائه کرد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهادت سردار سلیمانی نشانه ذلت و حقارت آمریکا است/سپاه پاسخ سختی به جنایت آمریکایی ها دهند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها