تبعیض نسبت به شهرستان زیرکوه با نگاه ویژه استاندار رفع شود

 امام جمعه زیرکوه با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری بر عدم هرگونه معطلی و وابسته کردن معیشت مردم به مذاکرات ،تاکیدکرد وگفت:با نگاه ویژه استاندار ، تبعیض نسبت به شهرستان زیرکوه رفع شود.

به گزارش ” پیام خاوران” ، نماز جمعه شهرستان زیرکوه امروز  با حضور قناعت، استاندار خراسان جنوبی، اسحاقی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان مرزی زیرکوه  برگزار شد.

حجت الاسلام صباغیان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری بر عدم هرگونه معطلی و وابسته کردن معیشت مردم به مذاکرات ،تاکید کرد.

امام جمعه زیرکوه با تاکید براینکه جنایت شهادت دو طلبه مجاهد در حرم مطهر رضوی باید ریشه یابی شود گفت: نگذاریم دشمن از این حادثه به نفع خودش ودر جهت تفرقه بین شیعه و سنی وملت ها استفاده کند.

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: هیچ نظام و حکومتی در عالم مانند جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق بشر و مخالف تروریسم نبوده ونخواهد بود.

وی خطاب به استاندار خراسان جنوبی گفت :اساس دین و اسلام بر محور عدل وعدالت بنیان گذاشته شده و مهمترین فلسفه بعثت انبیا وهمچنین مهمترین فلسفه انقلاب اسلامی عدل و قسط بوده است ، تفکر و عمل عدالت بنیان و عدالت محور تکلیف کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه زیرکوه بیان داشت: شهرستان زیرکوه در حوزه های مختلف محروم است ، امیدواریم با نگاه ویژه شما به این شهرستان  ان شاء الله تبعیض هایی که بر این شهرستان روا داشته شده ،جبران شود و مردم شاهد برکات این دولت کریمه باشند.

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زیرکوه با حضور دکتر قناعت، استاندار خراسان جنوبی، اسحاقی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان مرزی زیرکوه ،به امامت حجت الاسلام صباغیان امام جمعه شهرستان در محل مصلی نماز جمعه شهر حاجی آباد،اقامه شد .

بیشتر بخوانید   سرپرست دفتر استاندار خراسان جنوبی معرفی شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها