انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه ۲۰۲۲

دکتر لیلی سیفی،عضو هیأت علمی علم اطلاعات ودانش شناسی دانشگاه بیرجند برای دومین دوره رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه ۲۰۲۲، انجمن کتابداران خاورمیانه در آمریکا انتخاب شد.

به گزارش ” پبام خاوران “ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، با توجه به فراخوان کمیته جایزه دکتر عطیه و رضایت هیأت مدیره انجمن از عملکرد دکتر لیلی سیفی وی به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد. گفتنی است از سال ۱۹۹۹ اولین ایرانی است که موفق به کسب ریاست این کمیته شده است.

جایزه دکتر جورج عطیه توسط انجمن کتابداران خاورمیانه در سال ۱۹۹۹ به منظور پاسداشت و تجلیل از خدمات ارزنده دکتر جورج عطیه رئیس بازنشسته بخش خاور شناسی کتابخانه کنگره آمریکا، مسئول پروژه میکروفیلم خاورمیانه و از اعضای بنیانگذار انجمن کتابداران خاورمیانه ایجاد شد.

جایزه دکتر عطیه برای شرکت دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های مورد تایید انجمن کتابخانه آمریکا در همایش سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه، کمک مالی به این دانشجویان اعطا می نماید.

برای اولین در دوران ریاست دکتر سیفی در سال ۲۰۲۱، دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی از کشورهای خاورمیانه نیز مجاز به شرکت در فراخوان این جایزه شدند.

مهدی رحمانی دانشجوی دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران در سال ۲۰۲۱ موفق به اخذ این جایزه شد.

انتهای پیام//

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   با حضور وزیر نیرو؛ عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح به ظرفیت ۵۰ مگاوات آغاز می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها