گازرسانی تمام واحدهای تولیدی صنعتی خراسان جنوبی تا پایان سال/ ۲۵۳ واحد صنعتی و تولیدی گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برخورداری کامل واحدهای صنعتی و تولیدی موجود در استان از نعمت گاز طبیعی  تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت قلب تپنده اقتصاد هر استان محسوب می‌شود و شرکت گاز خراسان جنوبی نیز تلاش کرده تا با گازرسانی به ۲۵۳ واحد صنعتی و تولیدی در سال گذشته سهم خود را در آبادانی و اقتصاد استان ایفا کند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۹۰۳ واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال، تمام واحدهای صنعتی موجود در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

هاشمی با اشاره به نقش گاز طبیعی در توسعه استان  تصریح کرد: گاز یک نعمت خدادادی است و بهره‌مندی هرچه بیشتر صنایع از این نعمت الهی علاوه بر حفظ محیط زیست، موجب افزایش اشتغال و پیشرفت اقتصادی منطقه نیز می‌شود.

وی بیان کرد: با همت شرکت گاز خراسان جنوبی و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، علاوه بر صنعت، به زودی ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان خراسان جنوبی نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حضور ریاست جمهوری و وزیر نفت بر اتمام پروژه‌های گازرسانی در استان خراسان جنوبی و بهره‌مندی کامل جمعیت این استان از نعمت گاز طبیعی تا هفته دولت سالجاری، موجب عزم جدی کارکنان این شرکت در جهت تحقق بیان ایشان شده است.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۳۳ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که ۲۳۲ روستا طی سال گذشته به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند و قابل توجه اینکه ۱۶۹ روستا در مدت کمتر از ۶ ماه و بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور در شهریور ماه ۱۴۰۰ به استان خراسان جنوبی گازرسانی شد.

بیشتر بخوانید   جریمه 2 هزار میلیارد ریالی متخلفان صنفی در خراسان‌جنوبی

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و در راستای تحقق دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تا هفته دولت سالجاری، جشن اتمام پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها