مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در پیامی عنوان کرد: سیمبانان؛ پیشگامان خدمت در صنعت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز جهانی سیمبان را به سیمبانان تلاشگر در صنعت برق استان خراسان جنوبی وکشور تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ؛ مهندس مهدی دادگر در این پیام آورده است:

تامین برق پایدار در عصر کنونی لازمه رفاه و زندگی امروزی است و بدون زحمات سیمبانان در تمامی بخش‌ها، پیشرفت و رفاه زندگی امروزی دست یافتنی نخواهد بود.

در تمامی دوران هایی که صنعت برق با افتخار، خدمات خود را به مردم عزیز ارائه می دهد و امروز نیز به عنوان صنعتی پیشرو در کشور مطرح است، همواره دستان توانمند و ایثارگری سیمبانان عزیز، برگ زرینی بوده که بر این دفتر پر افتخار نقش بسته است.

سربازان گمنامی که در شرایط بحرانی و حساس در حال آماده باش قرار گرفته تا برق و روشنایی را برای تمامی مشترکین به ارمغان آورند.

احداث و توسعه هزاران کیلومتر شبکه انتقال ،توزیع و فوق توزیع، تعمیر، نگهداری و رفع عیب شبکه‌های گسترده برق، برطرف کردن کوچکترین مشکل در هر ساعت از شبانه روز در دورترین نقاط و حتی مناطق صعب‌العبور، حضور در شرایط بحران با از جان گذشتگی و چشمانی بیدار و نیز حضور در دل حوادثی که خطرات جانی به همراه خواهد داشت، تنها گوشه‌ای از جانفشانی و ایثارگری یکایک سیمبانان زحمتکش بوده و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

ضمن تبریک این روز بزرگ وارزشمند لازم می دانم از تلاش های شایسته، سخت کوشی و همت بلند سیمبانان عزیز شاغل در سطح استان اعم از همکاران و پیمانکاران که با تحمل تمام مصائب و سختی ها در گرما و سرما لحظه ای از خدمت رسانی به مردم استان فروگذار نکردند، سپاسگزاری وقدردانی نمایم .

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:سیمبانان زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در صنعت برق هستند+ تصویر

توفیق و سلامتی  قرین لحظه های کار وتلاش باعزت تان باد

مهدی دادگر/ رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها