رشد ۱۴ درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند

مديرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از رشد ۱۴ درصدی ورود و خروج پروازها نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۸۹ هزار و ۶۳۴ مسافر با یک هزار و ۳۴۱ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی در فرودگاه بیرجند تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴ در صدی تعداد پرواز و رشد ۲ درصدی تعداد مسافر را داشتیم.

مديركل فرودگاه‌های خراسان جنوبی در زمینه میزان بار جابجا شده در مدت مذکور در فرودگاه بیرجند بیان کرد: در این مدت میزان ۸۰۷ هزار کیلوگرم بار و مرسولات در فرودگاه شهید کاوه بیرجند جابجا شده که شاهد رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

طهماسبی درباره پروازهای امسال نیز اظهار داشت: برنامه تابستانی فرودگاه بیرجند از ابتدای فروردین ماه آغاز شده که در برنامه جدید افزایش پروازی نسبت به برنامه زمستانی نداشته‌ایم.

وی افزود: مکاتبات و رایزنی برای افزایش پروازها به شهرهای مشهد و تهران که بیشترین تقاضا از فرودگاه بیرجند را دارند با ایرلاین‌های فعال کشور صورت پذیرفته و قول مساعد توسط برخی از شرکت‌های هواپیمایی داده شده که امیدواریم پس از ماه مبارک رمضان که تقاضای سفر به شهرهای یاد شده بیشتر خواهد بود شاهد افزایش پروازهای فرودگاه استان باشیم.

مديركل فرودگاه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: در فرودگاه طبس همانند سال گذشته هفته‌ای ۲ پرواز در مسیر طبس-تهران-طبس برقرار است که به دنبال افزایش پروازهای هستیم با ایرلاین‌هایی که هواپیماهای بدنه کوچک در اختیار دارند.

طهماسبی افزود: در تلاش هستیم بنا به درخواست مسافران یک پرواز دیگر به فرودگاه طبس اضافه کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عطش مردم فرو نمی نشیند مگر اینکه بدانند مسئولان پای کار هستند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها