شورای ورزشی استان خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

استاندار خراسان جنوبی از افزایش دوبرابری اعتبارات هیئت‌های ورزشی استان در سال جاری خبر داد و گفت: شورای ورزشی استان به زودی تشکیل می‌شود و مطمئناً با تصمیمات و مصوبات خوبی همراه خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت ظهر امروز با اعلام این خبر در دیدار هیئت‌های ورزشی استان اظهار امیدواری کرد: با افزایش اعتبارات استان، بتوانیم این رقم را  بیش از اینها ارتقاء دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مطالبه هیئت‌ها مبنی بر تشکیل شورای ورزشی استان، تأکید کرد: این شورا به زودی تشکیل می‌شود و مطمئناً با تصمیمات و مصوبات خوبی همراه خواهد بود.

به گفته وی؛ موضوع تخصیص یک درصد سهم ورزش از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به طور ویژه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح می‌شود تا عملیاتی شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوزه ورزش استان، سهم خوبی از اعتبارات سفر رئیس جمهور داشته متذکر شد: این اعتبارات باید در بحث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان هزینه شود.

قناعت تأکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان باید نسبت به جذب اعتبارات ملی در راستای تحقق مصوبات سفر پیگیری کند تا این منابع مالی برگشت نکند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات هیئت‌ها در دو حوزه ملی و استانی قابلیت پیگیری دارد گفت: مشکلات باید در جلسات تخصصی، به صورت موردی و کاملاً کارشناسی با محوریت معاونین استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان، مورد بحث و رایزنی قرار گیرد.

به گفته وی؛ خیلی از مشکلات به دلیل عدم پیگیری مدیران میانی انباشت شده و معطل مانده است.

استاندار خراسان جنوبی  خاطرنشان کرد: ورزش استان باید از فضای همدلی حاکم بر کشور به بهترین شکل بهره‌برداری کند. مشکلات هیئت‌های ورزشی باید به صورت تخصصی احصا شده و در حوزه‌های مرتبط دنبال شوند و طبق برنامه زمان بندی رفع شود.

بیشتر بخوانید   عملکرد نمادهای بورسی خراسان جنوبی|سیدمحمدامین حسینی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها