توزیع ۶۰ بسته معیشتی توسط کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی

دبیر مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز خراسان جنوبی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی با ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ بین خانواده های نیازمندان و مدد جویان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی،  فاطمه قربانی در تشریح این خبر گفت: در اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان بیماری کرونا و همچنین در راستای گسترش مسئولیت های اجتماعی با مشارکت همکاران خیرخواه بیش از ۶۰ بسته حمایتی غذایی با ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و بین خانواده‌ های نیازمند و کم ‌بضاعت توزیع شد.

دبیر مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه افزود: این بسته‌های معیشتی شامل شیرینی، تخم مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، قند و پنیر بوده که توسط همکاران تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به مشارکت فعال کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در فعالیت های انسان دوستانه و خیرخواهانه گفت: با مشارکت خودجوش کارکنان علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، در روزهای سه شنبه هر هفته نیز “غذای گرم مهربانی”  بین نیازمندان توزیع می شود.

گفتنی است کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی، ضمن همکاری در تهیه و توزیع بسته های معیشتی، در سایر برنامه های مسئولیت های اجتماعی همچون: اهدای خون، تهیه و توزیع بسته های نوشت افزاری برای دانش آموزان نیازمند، کمک به بیماران نیازمند و … حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ظرفیت‌های زنجیره‌های راهبردی خراسان جنوبی معرفی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها