چهار نماهنگ باموضوع قدس تولید شد

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به تولید چهار نماهنگ با موضوع قدس توسط هنرمندان استان گفت: این آثار تولیدی باید در یک شبکه توزیع و انتشار مناسب به دست اهل آن برسد.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید کریمیان در گفتگو با حبرنگاران اظهار داشت: موضوع آزادی فلسطین و مقابله با اسرائیل از همان ابتدای نهضت اسلامی در ایران از سال‌های ۴۱-۴۲ مطرح بوده است که در سخنان امام خمینی و دیگر بزرگان انقلاب می‌توان دید.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در حوزه سیاست خارجی یکی از اولین اقدامات بازگشایی سفارت فلسطین در ایران بود که نشان از اهمیت این موضوع برای ما دارد.

کریمیان ادامه‌داد: بعد از فتح خرمشهر و اشغال جنوب لبنان توسط اسرائیل کار به آنجا رسید که برخی از رزمندگان برای مقابل با اسرائیل به سوریه رفتند و در حقیقت مقابله با صهونیست‌ها وارد یک فاز میدانی و عملیاتی شد.

وی گفت: در همین ایام و سال‌ها بود که شهید فریدون مقدوری از خراسان‌جنوبی برای تقویت و ساماندهی نیروهای حزب الله وارد لبنان شده بود در بمباران اسرائیلی‌ها در شهر بعلبک لبنان به شهادت رسید.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مستند «شهیدی در بعلبک» روایتگر قسمتی از زندگی و فعالیت‌های شهید «فریدون مقدوری» در لبنان است، اظهار کرد: شاید برای نسل جوان جالب و شنیدنی باشد که یک جوان از خراسان جنوبی به واسطه وظیفه خود به صورت عملیاتی و میدانی وارد فاز مقابله با اسرائیل شد.

کریمیان بیان کرد: همچنین در موضوع قدس چهار نماهنگ کوتاه آماده و تولید کرده‌ایم که برخی از آنان آماده و در حال انتشار است.

وی با اشاره به اینکه کلیپی نیز از شعرخوانی شاعران خراسان جنوبی برای فلسطین و آزادی قدس آماده کرده‌ایم، گفت: دغدغه‌های انسانی و انقلابی که ما در موضوع فلسطین و بازگشت آنان به سرزمینشان داریم در آثار نویسندگان و هنرمندان در قالب نقاشی و شعر و نماهنگ جلوه گره است ولی مهم توزیع و انتشار مناسب آن است.

بیشتر بخوانید   ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی سیار به روستاهای خراسان جنوبی اختصاص یافت

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حوزه هنری این آثار هنری را تولید می‌کنیم ولی در مورد انتشار هر کس که دغدغه انقلاب را دارد به عنوان مربی، فعال فرهنگی و روحانی می‌تواند سهیم باشد.

منبع:مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها