کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه رایگان شود

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، پیشنهاد رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را ارائه داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی نخعی در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در این جلسه در زمینه مشکلات حوزه آموزش و پرورش در استان و شهرستان های حوزه انتخابیه صحبت شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در زمینه کسری نیروی انسانی و درخواست افزایش سهمیه متاهلین خدمت و همچنین ماده ۲۸ و جذب آموزش دهندگان جدید نهضت سوادآموزی مطرح شد که وزیر آموزش و پرورش از موضوعات مطرح شده استقبال کرد و دستور مساعدت را صادر فرمود.

وی افزود: پیشنهاد رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان برای شهرستان های حوزه انتخابیه داده شد که ایشان دستور مساعدت و پیگیری لازم را به معاونت مربوطه ابلاغ کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد:  پیرو پیگیری های مستمر قبلی در خصوص بومی گزینی شهرستانی دانشگاه فرهنگیان، مجدداً درخواستی در این خصوص و در جهت بومی گزینی به ایشان ارائه دادم که ایشان دستور لازم جهت بررسی و پیگیری در این خصوص را به معاونت مربوطه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سوگنامه‌ای برای جوهره خبر| به یاد مرد ارتباطات ایران

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها