تعمیر ۲۰ دستگاه ابنیه آسیب دیده از سیل در جاده‌های خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر ۲۰ ابنیه فنی آسیب دیده از سیل در جاده های استان طی سال ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، گفت: در سال ۱۴۰۰ در حوزه نگهداری ابنیه راههای استان ۲۰ دستگاه ابنیه فنی آسیب دیده از سیل تعمیرات اساسی شده و احداث و تعریض ۴۰ دستگاه پل در محورهای استان در حال اجرا است.

وی افزود: هم چنین با توجه به حدود ۲۲۳۱ دستگاه آبنما در محورهای مواصلاتی سطح استان، عملیات اجرایی تبدیل ۱۰ دستگاه آبنما به پل در دست اقدام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر از ۳۱ نقطه حادثه‌خیز مصوب استان، تعداد ۶ نقطه در دست اجرا است که متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های یادشده ۸۰ درصد است.

فدوی ادامه داد: طی سالیان گذشته ۱۳ نقطه از مجموع ۳۱ نقطه شناسایی‌شده مصوب و ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به این اداره کل، به‌طور کامل ایمن‌سازی شده و ۶ نقطه نیز در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌شود ۴ نقطه تا تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری و ۲ نقطه دیگر نیز تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

وی یادآور شد: در طی سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰  دستگاه ابنیه فنی که در سال‌های گذشته دچار آسیب شده‌اند مورد تعمیر اساسی قرارگرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تعداد آب‌نماهای واقع در سطح راههای استان را ۲۲۳۱ دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد، قرارداد تبدیل ۱۰ دستگاه به پل در دست اجرا می‌باشد. هرساله بر اساس اعتبارات ابلاغی ۱۵ تا ۳۰ دستگاه آبنما بر اساس اولویت به پل تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید   ۲۷۵۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و مناطق عشایری استان واریز شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها