۱۳۰۰ طرح مسکن ملی در خراسان جنوبی گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: طرح‌های مسکن ملی خراسان جنوبی که دارای شرایط لازم بود، گازرسانی شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز خراسان جنوبی در اقدامی جهادی با اجرای ۲۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۷۵۲ انشعاب گاز، همه طرح‌های جهش تولید مسکن را که دارای شرایط لازم بوده، گازرسانی کرده و به بهره برداری رسانده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳۰۰ خانوار با جمعیت ۴ هزار و ۵۱۰ نفر در طرح‌های مسکن ملی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبس رکوردار بیشترین طرح های گازرسانی در طرح مسکن ملی است گفت: در شهرستان طبس با اجرای ۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۷۰۰ علمک، ۱۱۰۰ خانوار با جمعیت ۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

هاشمی بیان کرد: مابقی طرحهای مسکن ملی که دارای شرایط لازم شامل اجرای جدول، تثبیت بر و کف معابر، تثبیت مسیر منتهی به اجرای طرح های مسکن، حصار کشی ساختمان‌ها برای امکان نصب علمک بوده اند در سایر شهرستان‌های استان نیز به طور کامل اجرا شده است.

وی گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی آمادگی را دارد در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و تقویت جهش تولید مسکن، زیر ساخت گاز همه طرح‌های جدید و باقیمانده دارای شرایط گازرسانی این طرح ملی را در کمتر از ۳ ماه فراهم کند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیشرفت چشمگیر خدمات گازرسانی در استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها