ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده مناسب از توان و ظرفیت دانشگاه‌های استان در راستای تحقق شعار سال تأکید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی با تأکید بر این مطلب در نشست هم اندیشی و مشورتی تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین” به بیان اهمیت و ضرورت استفاده از اقتصاد دانش بنیان در همه بخش‌های اقتصادی مزیت دار استان پرداخت.

وی خواستار حضور فعال و مؤثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی در کارگروه‌های ذیربط در زمینه تحقق شعار سال شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: توجه به دستور استاندار در اولین جلسه شورای اداری استان مبنی بر تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی، تاکنون چندین جلسه در این خصوص تشکیل شده و این نشست نیز در همین راستاست.

اشرفی متذکر شد: هدف از برگزاری این ستاد راهبری، تدوین برنامه‌ای مدون در راستای استفاده از همه ظرفیت‌های استان به منظور تحقق شعار سال است.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران و همکاران حوزه اقتصادی استانداری و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، درباره تشکیل ستاد راهبری تحقق شعار سال و کمیته‌های زیرمجموعه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پس از اخذ نظر نهایی اعضای جلسه، تصمیمات لازم در این ارتباط اتخاذ و اجرایی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پذیرش  250 مقاله در شانزدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها