مراسم افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان درمیان برگزار شد

مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور روحانیون شیعه و سنی شهرستان درمیان با حضور فرماندار، امام جمعه، مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه و میهمان مدعو از سازمان تبلیغات اسلامی تهران در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان در این مراسم اظهار داشت: علما، روحانیون و مسئولین باید خنثی کننده توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و در راه رسیدن به آرمان‌های امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کنند.

مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این مراسم با بیان اینکه کار و هدف اصلی دشمن توطئه چینی علیه وحدت مسلمانان به ویژه در میهن عزیز اسلامی ما است و ضرباتی که در این راستا وارد می‌شود با هدف بر هم زدن وحدت و ایجاد اختلاف بین مسلمانان در کشور و جوامع اسلامی است.

همچنین یادواره هفت شهید روستای درمیان از توابع بخش مرکزی شهرستان نیز برگزار شد که فرماندار شهرستان درمیان به همراه سرهنگ بشیری فرمانده سپاه شهرستان و بوستانی بخشدار مرکزی شهرستان در این مراسم شرکت کردند.

مولوی خالقی امام جمعه روستای درمیان در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام است، و ایران اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان درمیان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا حفظ و تقویت روحیه جهاد، ایثار و شهادت است، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با نثار خون پاکشان است.

فرجامی‌فرد افزود: امروز دلیل به زانو درآمدن دشمنان فرهنگ جهاد و شهادت است که باید به بهترین نحو حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   ۶۳ وقف جدید در خراسان‌جنوبی به ثبت رسید
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها