محدودیت‌های ترافیکی  روز قدس در مرکز استان خراسان جنوبی اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز قدس در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا عباسی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تسهيل در عبور و مرور و افزايش ضريب ايمنی برای شرکت کنندگان و جلوگيری از مشكلات ترافيكی و بروز حوادث در اين روز، محدوديت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه اعمال خواهد شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس) و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ممنوع است.

وی گفت: از ساعت ۸ صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین(ع)، خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید اسدزاده و پاسداران ۱و۳ ممنوع خواهد بود.

عباسی بیان کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خوداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به راهپیمایی و نماز جمعه استفاده کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهروندان باتوجه به مسدود بودن مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:روز قدس، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها