سرود “لشکر حق” در روز جهانی قدس در بیرجند رونمایی شد

 مراسم رونمایی از سرود “لشکر حق” در اختتامیه مرحله استانی جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان‌ جنوبی در بیرجند برگزار شد.

 به گزارش ” پیام خاوران “، مجید نصری مسئول واحد سرود و موسیقی حوزه هنری استان خراسان جنوبی گفت: مراسم رونمایی از سرود “لشکر حق” در اختتامیه مرحله استانی جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان‌ جنوبی در بیرجند برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: این سرود در قالب موضوعاتی از جمله فلسطین (روز جهانی قدس)، واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، خروج آمریکا از افغانستان و غیره به همت حوزه هنری استان خراسان جنوبی و مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی تهیه و تولید شده است.

نصری با بیان اینکه بحث اجرای سرود “لشکر حق” را گروه سرود ابناء الاحرار بیرجند بر عهده دارد افزود: خواننده افغانستانی «سیده حمزه رجوانی» نیز در این سرود به هنرنمایی پرداخته است و «قاسم صرافان» بحث شعر و «احسان جوادی» بحث ملودی و «مجید نصری» نیز آهنگسازی، تنظیم، میکس و مستر این اثر را بر عهده داشته‌اند.

مسئول واحد سرود و موسیقی حوزه هنری استان خراسان جنوبی در پایان گفت: سرود “لشکر حق” به مناسبت روز جهانی قدس در استودیو حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تولید شده است.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مرحله نخست مرمت و بازسازی راهدارخانه شوسف به اتمام رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها