پاسخگویی به ۶۱ هزار تماس از سوی امداد مکانیزه شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از ۶۰ هزار و ۶۳۰  تماس مشترک گاز طبیعی در استان طی سال ۱۴۰۰ با سامانه امداد ۱۹۴ این شرکت خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرکز امداد و سامانه گویای ۱۹۴ به منظور تمرکز و تسریع در پیگیری و رسیدگی، مکانیزه شدن ثبت و ضبط تماسها، هدایت و راهبری گروه‌های اعزامی به حوادث اعلام شده ازسوی مشترکان در سال  ۱۳۹۷ راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۲۱ گروه امدادی در استان افزود: خودروهای امدادی شرکت گاز استان مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) هستند که از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود.

وی افزود: مشترکین گاز می‌توانند در صورت افت فشار گاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.

هاشمی بيان كرد:  بیشترین آمار تماس مشترکین در سال گذشته مربوط به اعلام حوادث بوده است و پس از آن بیشترین فراوانی به ترتیب مربوط به نشت گاز، افت فشار گاز، خرابی کنتور و خرابی رگولاتور بوده است.

وی اظهار داشت: متوسط زمان رسیدن به محل حادثه توسط گروههای امداد در سال گذشته حدود ۵ دقیقه است که خوشبختانه این میانگین، پایین تر از نرم کشوری است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: بازدید مستمر نیروهای امداد از ایستگاه های تقلیل فشار گاز برای کنترل دما، فشار و کارکرد ایستگاه ها، بهبود مدت زمان رسیدن به محل حادثه، برگزاری دوره‌های مختلف برای امدادگران در راستای تقویت خدمات رسانی به مشترکین از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای بهبود عملکرد واحد امداد است.

بیشتر بخوانید   بوی بهار می‌آید| مشاغلی که در آستانه سال نو رونق می‌گیرند

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها