پیام مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی صنعت برق:برق روشنی بخش و لازمه زندگی امروزی ماست

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی درپیامی روز ملی صنعت برق ایران را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش “پیام خاوران“، متن پیام تبریک مهندس دادگرمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است: برق روشنی بخش و لازمه زندگی امروزی ماست و صنعت برق، فراهم کننده این نعمت ارزشمند و حیاتی است، با عنایت به پیشرفت روز افزون جهان و نیاز به صنعت برق در زیر ساخت ها تصور یک لحظه زندگی بدون برق دشوار و غیر ممکن خواهد بود.

امروزه،توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت برق ایران در گرو توانمندی و تخصص تلاشگران این عرصه حیاتی است ، آنانی که چرخهای صنعت کشور را با تلاش جهادگونه، پرشتاب تر از گذشته به گردش در می آورند و مسیر بالندگی ایران اسلامی را هموار می سازند.

خداوند را سپاس می گویم که همگام با بیش از یک قرن فعالیت صنعت برق ایران ، شاهد تولید، انتقال و توزیع پایدار و مستمر انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی به مردم شریف میهن اسلامی مان ایران عزیز هستیم .

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، همواره خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود می داند و توانسته به پشتوانه تلاش و همت کارکنان متعهد و توانمند خود با بهبود شاخص های فنی در مسیرتوسعه استان، گام های بلندی بردارد و در بحرانها و شرایط سخت، جواب گوی نیازهای مشترکین باشد.

اینجانب نیز به پاس همراهی،صبوری و تلاش خستگی ناپذیرتان، فرا رسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق ایران ” را محضرهمکاران و تلاشگران صنعت برق خراسان جنوبی  و خانواده محترم آنان  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت و سربلندی روز افزون تان را آرزومندم.

بیشتر بخوانید   بهره برداری از پروژه گاز رسانی به 7 واحد صنعتی وتولیدی شهرستان سرایان

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها