پیام مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت روزجهانی کارگر: خودکفایی کشور در عرصه های مختلف مرهون همت بلند کارگران است

به مناسبت فرا رسیدن روزجهانی کاروکارگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی طی پیامی این روزرا به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر در پیامی فرا رسیدن روزجهانی کار و کارگر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی آمده است:

وان لیس لانسان الا ما سعی

و اینکه برای انسان جزحاصل تلاش او نیست

کار و کارگر در آموزهای اسلامی از جایگاه بسیار مهم و رفیع برخوردار هستند و کارگران جامعه ما با همه مشکلات و سختی هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنند در عرصه تقویت تولید ملی کشور مجاهدت می کنند و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف مرهون تلاش و اهتمام خستگی ناپذیر کارگران عزیز بوده است.

عزم، همت و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال و دستان کارگر، دستی از جانب خداوند برای رهانیدن انسان از آتش دوزخ است.

بی‌شک بوسه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)نیز بر دستان کارگر، مهر تأییدی بر قداست، منزلت و کرامت کارگران شریف به شمار می‌رود.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن، متعهد و صبور ایران اسلامی فرصت مغتنمی برای تکریم مقام رفیع کار و مجاهدت و قدرشناسی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته خجسته و پرمیمنت کار و کارگر به همه کارگران عزیز میهن اسلامی، از تلاشهای یکایک کارگران صنعت برق خراسان جنوبی که با تلاش شبانه روزی و بی وقفه در عرصه جهاد اقتصادی کشور گامهای موثر و ارزشمندی برداشته اند صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم با استعانت از منویات مقام معظم رهبری و بهره گیری از از تخصص و تعهد جهت پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید و سربلند باشند.

بیشتر بخوانید   نرخ بیکاری خراسان جنوبی از متوسط کشوری بسیار پایین‌تر است

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها