محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز عیدسعید فطر در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خداجوی شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر برای برگزاری نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه می‌کنند به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ساعت ۱ بامداد روز عید سعید فطر پارک تمام وسایل نقلیه در جلوی مصلی، سرتاسر بلوار نماز (هر دولاین) و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۵ صبح تردد و توقف وسایل نقلیه در بلوار نماز و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

رضایی بیان کرد: توصیه می‌شود نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده کنند.

رضایی اظهار داشت: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید   برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه خراسان جنوبی

وی عنوان کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه به صورت نامنظم که برای پارک و توقف سایر وسایل نقلیه مشکل ایجاد کند جدا خودداری کنند و شهروندان  همکاری لازم با پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور و چینش خودروها در پارکینگ‌ها را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت:  پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها