القای جدایی دین از سیاست یک فریب است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: القای جدایی دین از سیاست توسط استکبار جهانی در حقیقت یک فریب است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با فرمانده و کارکنان تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: اعتقادات ما با یک سری از بایدها و نبایدها گره خورده و الزاماتی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال متصدیان امور اعتقادی و مذهبی مردم را پیامبران و ائمه معصوم (ع) قرار داده است، بیان‌کرد: امین بر مسائل دینی و اعتقادی نیز علمای عادل هر عصر هستند.

عبادی با بیان اینکه القا جدایی دین از سیاست توسط شیاطین و استکبار جهانی در حقیقت یک فریب است، گفت: خود استکبار جهانی این جمله را نقض کرده است و دین‌های انحرافی را در خدمت سیاست‌های خود گرفته است.

وی اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی کاری کرده است که کشورهای اسلامی و ادیان در خدمت افرادی فاسدی چون بن سلمان سعودی باشد و تنها به چند رکعت نماز در دینداری آنان راضی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هدف از کارهای عقیدتی و فرهنگی رسیدن به حیات طیبه است، بیان‌کرد: دنیای امروز نرخ حیات را بسیار ارزان کرده است و با جنگ و جنایت و غیره جان انسان‌ها به راحتی گرفته می‌شود و شعارگونه و ریاکارانه حرف از حقوق بشر می‌زنند.

عبادی یادآور شد: منافقین و استکبار در کارنامه خود ۱۷ هزار ترور در ایران را در کارنامه خود دارد این در حالی است که دین ارزش حیات را ابدیت می‌داند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی:پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان امور مالیاتی با همراهی اصحاب رسانه رقم خورد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها