همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار در استان خراسان جنوبی آغاز به کار کرد+ تصاویر

دبیر علمی نخستین همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار در خراسان جنوبی گفت: در مهلت تعیین شده تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری، ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار استان ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدیه ضیائیان صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار در استان اظهار داشت: نخستین همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار با هدف حمایت از کسب و کارهای خراسان جنوبی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند برگزار می‌شود.

دبیر علمی نخستین همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار در خراسان جنوبی بیان کرد: مدیریت مالی و حسابداری، کوچینگ در کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندینگ، مدیریت کارآفرینی و نوآوری، مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی، مدیریت کیفیت بهره‌وری و تعالی سازمانی، مدیریت روان‌شناسی سازمانی کسب و کارهای نوین و مدیریت کسب و کار الکترونیکی از جمله محورهای این همایش است.

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند اظهار داشت: تعدادی از مقالات رسیده به شکل سخنرانی و تعدادی هم به شکل پوستر در همایش ارائه خواهند شد.

ضیائیان تصریح کرد: مقالات برتر در فصلنامه علمی تخصصی مطالعات اقتصادی و کسب و کار اتاق بازرگانی بیرجند چاپ خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از دلایل بسیار مهم شکست خیلی از کسب و کارهای خراسان جنوبی، نبود الگوی درست برای ایجاد کسب و کار است که در این کسب و کارها سیاست صحیحی برای مدیریت آنها وجود نداشته که نتیجه آن جز شکست چیز دیگری تاکنون نبوده است.

دبیر نخستین همایش الگوهای نوین کسب ‌و کار در خراسان ‌جنوبی افزود: نباید در فروشندگی به این موضوع اکتفا شود که فقط مکانی داشته باشیم و در آن منتظر مشتری باشیم تا کالای مورد نظر را به فروش برسانیم، بلکه باید به آموزش، الگوگیری، آبدیت بدون دیتاها، استفاده از ابزارهای نوین و بهره‌گیری از سوشال مارکتینگ در فروش و بکارگیری الگوهای صحیح در کسب و کار که سبب موفقیت می‌شود، توجه داشت.

بیشتر بخوانید   امکان خرید اینترنتی اقلام شب عید در خراسان جنوبی فراهم شد

وی تاکید کرد: در استان بیکاری ۳۶ درصدی را داریم که اگر بتوانیم کسب‌و کارها را ساماندهی و الگوهای نوین کسب و کار را به افراد فعال در این حوزه آموزش دهیم این موضوع در این زمینه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند اظهار داشت: برگزاری این گونه همایش‌ها و بهره‌گیری از تجربیات افراد موفق فعال در بخش خصوصی می‌تواند در کاهش میزان بیکاری در خراسان جنوبی و فعالیت بیشتر افراد در بخش خصوصی مؤثر واقع شود.

این همایش در سالن همایش اتاق بازرگانی بیرجند با حضور اساتید، نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه کسب و کار داخل و خارج استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها