دشمن امروز بر مسئله تحریف و دروغ و جنگ روانی تمرکز کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به تعبیر خودش همه گزینه‌ها را روی میز دارد اما در هیچ کدام به نتیجه نرسیده است گفت: دشمن امروز بر مسئله تحریف و دروغ و جنگ روانی تمرکز کرده است.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج استان اظهار داشت: آنچه این زمان را مستثنی از همه تاریخ می‌کند این است که تلاش‌های دشمن با همه کثرت جمعیت و تجهیزاش و مهارت در فریبش اما در نهایت با شکست مواجه می‌شود و این یک استثناء تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمرکز دشمن بر تحریف حقایق است. ما در تحقق آنچه که کمیت را جبران کند و به کیفیت دست یابیم در این مقطع زمانی باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

 امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه جهاد تبیین فوریت دارد چون در مقطعی هستیم که اگر دشمن دچار شکست شود مساوی با پیروزی ما خواهد بود افزود: همانگونه که یک فرصت طلایی در کوفه بود که از دست دادند و در آن مقطع خاص حضور و حمایت از دین خدا نکردند و بعد اینها به صورت توابین کوفه از جان خود مایه گذاشتند اما خاصیتی نداشت چون شرایط زمان را از دست دادند.

عبادی ببیان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب بر فوریت جهاد تبیین تأکید کردند چون این یک فرصت سرنوشت ساز است و دشمن مسائل را به صورت کارشناسی و ریشه‌ای می‌داند که اگر حقیقت اسلام برملا شود دیگر جایی برای عرض اندام ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از دورانی که استعمار بر علیه کشورهای اسلامی طرح و برنامه ریخت و به خیال خودش همه چیز را در دست گرفت،گفت «ما برای سلطه بر کشورهای مسلمان مصمم هستیم اما مانعی وجود دارد و تا این قرآن در آن کشورها حاکم باشد ما نخواهیم توانست تسلط یابیم؛ ما نمی‌توانیم قرآن را جمع آوری کنیم زیرا قرآن با جان مردم عجین است اما می‌توان تلاش کرد تا محتوای آن را از بین برد».

بیشتر بخوانید   همکاری و همدلی هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی در مقابله با ویروس کرونا

وی ادامه داد: هجوم هشت ساله نظامی را که به ما تحمیل کردند هدف از میان برداشتن انسان‌های باایمان و کارآمد بود و همچنان تا این لحظه توطئه‌های دشمن ادامه دارد اما باید همیشه به معجزه و امدادهای غیبی خداوند امید داشته باشیم که می‌توان به امدادهای غیبی در پیروزی انقلاب اسلامی و واقعه شکست حمله نظامی امریکا در صحرای طبس اشاره کرد.

عبادی با بیان اینکه دشمن به تعبیر خودش همه گزینه‌ها را روی میزش دارد اما در هیچ کدام به نتیجه نرسیده اظهار داشت: اکنون بر روی مسئله تحریف و دروغ و تهمت و جنگ روانی و سوء استفاده از صحنه‌های مجازی تمرکز کرده و این روی کمیت و کیفیت تاثیر دارد و با القای شبهات در افراد، تردید ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها