کویرتایر؛ واحد نمونه ایمنی و بهداشت حرفه ای خراسان جنوبی انتخاب شد

در همایش بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای،از شرکت کویرتایر به عنوان واحد نمونه درعرصه ایمنی و بهداشت حرفه ای خراسان جنوبی تجلیل وقدردانی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، در این همایش لوح تقدیر واحد نمونه ایمنی و بهداشت حرفه ای به آقای مهندس محمد ولی احمدی مدیر واحد ایمنی ،بهداشت ومحیط زیست شرکت کویرتایر اعطا شد.

دراین همایش شعار امسال روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با عنوان ” برای تحقق فرهنگ ایمنی وبهداشت حرفه ای بیائید با همدیگر کار کنیم ” تبیین شد.

در این مراسم که بیش از ۷۰ نفرازکارشناسان بهداشت حرفه ای و بازرسان کار شهرستانهای استان و مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه ای صنایع و معادن سطح استان حضورداشتند، چالشها ، راهکارها و انتظارات حوزه بازرسی بهداشت وایمنی کار بیان گردید.

 در پایان از ۶ نفر بازرسان و کارشناسان بهداشت حرفه ای برگزیده شاغل در ادارات کار و شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان های استان و همچنین ۶ نفر از مسئولین بهداشت حرفه ای و ایمنی شاغل در کارگاهها وکارخانجات استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

همایش بزرگداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای و تقدیر از فعالان و برگزیدگان عرصه ایمنی و بهداشت حرفه ای استان خراسان جنوبی با همکاری  و مشارکت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مسئولین ایمنی و بهداشت  استان خراسان جنوبی در محل سالن اجتماعات حوزه معاونت بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویرتایر واحد نمونه ملی شناخته شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها