رتبه نخست اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز به نام خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای یک هزار و ۶۳۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طی سال گذشته در استان و کسب رتبه نخست اجرای بیشترین میزان شبکه گاز در سطح شرکتهای گاز استانی برای دومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی با اشاره به اجرای ۱۲ هزار و ۸۹۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اظهار داشت: بیش از هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شبکه مزبور طی سال گذشته در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز در سال گذشته به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است افزود: از مقدار شبکه اجرا شده ، ۴۱ كيلومتر مربوط به بخش شهري، هزار و ۳۸۶ كيلومتر مربوط به بخش روستايي و ۲۱۲ كيلومتر شبكه مربوط به بخش صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به برنامه شرکت گاز خراسان جنوبی در سالجاری تصریح کرد: پیش بینی می شود برای انجام پروژه های گازرسانی طی سال جاری بالغ بر ۷۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شود.

وی در ادامه به بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۸ درصدی جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی اشاره کرد و افزود: با یاری پروردگار و همت کارکنان تا پایان شهریور ماه ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تاکید کرد: همراه با کسب افتخارات خدمت رسانی و توسعه کمّی تاسیسات گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت گاز خراسان جنوبی دستگاه برتر استانی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها