میزخدمت پاسخگویی به مطالبات مردم در مصلاهای نمازجمعه استان خراسان جنوبی برگزار شد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: با دستور ویژه استاندار، میز خدمت پاسخگویی به مطالبات مردم در مصلاهای نماز جمعه سطح استان برپا شد.

به گزارش ” پیام خاوران “؛ محمد محمدی با بیان این مطلب در حاشیه میز خدمت مسجد جامع المهدی بیرجند اظهار داشت: قناعت استاندار خراسان جنوبی بر حضور کلیه مدیران در این میزهای خدمت تأکید کرد هاست.

وی ادامه داد: مدیران کل دو حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی مکلف به حضور در این برنامه بوده اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی هدف از این تکلیف و تأکید، پاسخگویی این مدیران به سؤالات و ابهامات مردم درخصوص طرح مردمی سازی توزيع عادلانه يارانه ها است.

وی با بیان اینکه تکریم مردم و ارتباط بی واسطه مدیران با مردم از اولویت ها و اصول مورد تأکید در دولت سیزدهم است اظهار داشت: این میزهای خدمت در قالب رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی برپا شده اند.

در این راستا سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان از میز خدمت برپاشده در محل مصلای المهدی(عج) مرکز استان بازدید کردند.

همچنین همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، مدیر کل بازرسی استانداری خراسان جنوبی  به مطالبات مردم پاسخ گفت.

ملکی فر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با حضور در میز خدمت، پاسخگوی درخواست ها و سؤالات مردم بود.

بخش عمده ای از سؤالات مردم درخصوص طرح مردمی سازی توزيع عادلانه يارانه ها بود که پاسخ گفته شد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۰۷ روستای استان خراسان جنوبی گازرسانی شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها